Voimistelurenkaat

Voimistelurenkaat voivat tehdä ihmeitä kotitreenillesi. Meillä on täysi valikoima korkealaatuisia voimistelurenkaita. Puisissa voimistelurenkaissa on miellyttävä pinta ja ne sopivat treenilleen omistautuneille käyttäjille jotka haluavat kiinniittää huomiota yksityiskohtiin harjoittelussa.

Muoviset voimistelurenkaat sopivat täydellisesti heille, jotka tahtovat säästää hieman rahaa ja haluavat renkaat jotka kestävät säätä. Voimistelurenkaat keinutangossa tarjoavat myös tekemistä lapsille ja antavat hyvät puitteet aktiiviselle perheelle.

Renkaat tunnetaan myös nimillä crossfit -voimistelurenkaat, roomalaiset renkaat tai englanniksi gym rings. On tärkeää valita laadukkaita välineitä kuten meidän tuotteemme, jotta saadaan aikaan tehokas ja saumaton treeni voimistelurenkailla... Lue lisää

Näytetään 1 - 7 (Yhteensä 7. Sivuja 1.)

Voimistelurenkaat

Me apulssi.fi:ssä olemme keskittyneet laatuun jonka voimme taata. Tämän takia meillä on valikoima samanlaatuisia voimistelurenkaita kuin fitness -keskuksissa. Koska voimistelurenkaamme ovat näin korkealaatuisia, niiltä voi odottaa pitkää käyttöikää ja rahan säästöä, koska uutta paria ei tarvitse heti hankkia.

Voimistelurengasvalikoimamme lisäksi tarjoamme harjoitteluohjeita tämän treenivälineen käyttöön. Pyrimme tarjoamaan voimistelurenkaiden myymisen lisäksi
parhaan palvelun.
Tämän lisäksi työskentelemme koko ajan voimistelurengasvalikoimamme parantamiseksi. Mikäli epäilet vielä, sopiiko voimistelurenkailla harjoitteleminen sinulle, ota meihin yhteyttä ja voit keskustella työntekijämme kanssa. 

Voimistelurenkaat keinuun

Etsitkö voimistelurenkaita lapsille? Meiltä saa myös renkaat keinutankoon. Suosittelemme valitsemaan muoviset voimistelurenkaat jotka kestävät ulkona säätä. Voimistelurenkaat keinussa ovat hauskat lapsille ja myös aikuisten käyttöön.

Ennen vanhaan kaikista treeni-  ja harjoittelutiloista löytyi voimistelurenkaat. Sitten voimistelurenkaat “unohdettiin” pitkäksi aikaa. Syy tähän oli pitkälti uusien harjoitteluvälineiden kehitys. Kehitys tapahtui hyvin nopeasti ja sen takia moni vanha harjoitteluväline, kuten voimistelurenkaat, painui unohduksiin.

Tämän jälkeen kehitys rauhoittui ja vanhat välineet tulivat takaisin ja nyt niitä käytetään paljon esimerkiksi crossfitissä. Nyt voimistelurenkaat ovat todella palanneet tavalliseen harjoitteluun eivätkä todellakaan syyttä. Voimistelurenkailla jo harjoittelevat tietävät jo tämän:

Tällä välineellä harjoittelu tarjoaa erinomaisia tuloksia. Voimistelurenkaat eivät ainoastaan koettele voimaa vaan myös tasapainoa. Voima -ja tasapainoharjoittelun yhdistäminen samoihin harjoitteisiin kehittää paljon tehokkaammin kaikkia kehosi lihaksia.

Voimistelurenkailla harjoittelu lisää seuraavia asioita treeniisi:
toimivia ja monipuolisia liikkeitä
korkean intensiteetin liikkeitä: punnerruksia, dippejä, leuanvetoja, palomiespunnerruksia (engl. muscle-up) ja monia muita
pienen ja helposti liikuteltavan harjoitteluvälineen
turvallisia harjoituksia jotka sopivat kaikille
treenin, jolla saa hyvän lihaksiston

Lue harjoitteluoppaamme voimistelurenkaille tai ota meihin yhteyttä, mikäli sinulla on aiheeseen liittyviä kysymyksiä. Olemme aina valmiita ohjaamaan sinua oikeaan suuntaan.

Voimistelurenkaat ovat erittäin tehokas väline, joka oli ennen vain voimistelijoiden käytössä. Nykyään voimistelurenkaat ovat kuitenkin tulleet osaksi kotitreenejä ja kuntosalien välineistöä. Jos haluat vahvat ja erottuvat selkälihakset, ovat voimistelurenkaat yksi markkinoiden parhaista välineistä.

Voimistelurenkailla voi saada aikaan erinomaisen treenin. Hyvä treeni tarkoittaa, että harjoitellessa on myös hauskaa. Voimistelurenkailla harjoittelu on niin erilaista kuin muu harjoittelu, että siitä saa varmasti lisää energiaa treeniin.
Voimistelurenkailla saa samalla sekä erittäin tehokkaan treenin, että voi vahvistaa koko kehoa. Tässä kolme erilaista harjoitusta voimistelurenkaille:

Harjoituksia voimistelurenkaille
Seuraaviin harjoituksiin ei tarvitse mitään muuta kuin parin voimistelurenkaita. Näihin harjoituksiin sopivat hyvin sekä puiset että muoviset renkaat.

Leuanvedot voimistelurenkailla

Aloitusasento tässä harjoituksessa on roikkuminen jalat ilmassa siten, että saat voimistelurenkaista hyvän otteen. Vedä itsesi niin ylös, että pääsi on voimistelurenkaiden tasolla. Pidä kyynärpäät kyljilläsi ja käännä varovasti ranteita. Tällä tavoin saat kaiken irti leuanvedoista.

Laskeudu tämän jälkeen hitaasti alas niin, että päädyt takaisin aloitusasentoon. Tee haluamasi määrä toistoja. Toisin kuin tavallisissa leuanvedoissa kiinteällä välineellä, sisältyy tähän myös tasapainoilua. Tämä antaa lisää syvyyttä harjoitukseen ja lihaksia pitää käyttää erilaisella, paljon paremmalla tavalla. Tämä harjoitus vahvistaa ensisijaisesti selkää, mutta myös hauiksia.

Soutuliike voimistelurenkailla

Aloitusasennossa roikutaan voimistelurenkaissa kantapäät maassa. Selän on oltava irti maasta kun roikut renkaissa suorin käsivarsin. Vartalo pidetään tiukkana lankkuna.

Vedä itsesi ylös niin, että rintasi on renkaiden korkeudella ja kantapäät pysyvät maassa. Tämän jälkeen laskeudu hitaasti takaisin aloitusasentoon. Tee haluamasi määrä toistoja. Tämä harjoitus vahvistaa ensisijaisesti hauiksia, mutta myös selkää.

Tähän harjoitukseen sisältyy paljon tasapainoilua, minkä huomaat kun yrität harjoitusta. Se on kuitenkin erittäin tehokas harjoitus voimistelurenkailla.

Dippipunnerrukset voimistelurenkailla

Tässä harjoituksessa aloitusasento on hieman vaikeampi, sillä siinä tasapainosi joutuu koetukselle. Pysy ilmassa ja pidä kädet suorina kiinni kyljissä ote renkaissa.

Pidä tasapaino ja laskeudu alas kyynärpäiden koukistuessa taakse. Tämä on paras liikerata nivelille. Laskeudu niin alas, että olkavartesi on vaakasuorassa. Pysy hetki asennossa ja työnnä sitten itsesi ylös takaisin aloitusasentoon. Laskeudu alas hitaasti ja työnnä itsesi ylös nopeasti.

Tällä harjoituksella saat kaiken irti. Se vahvistaa ensisijaisesti ojentajia, mutta on myös tehokas harjoitus olkapäille ja rintalihaksille. Dippipunnerrukset voimistelurenkailla on vaikea liike, jota pitää harjoitella muutaman kerran. Parin yrityksen jälkeen et enää haluakaan treenata muulla kuin voimistelurenkailla.

Voimistelurenkailla harjoittelu antaa tasapainottelun takia treenien myötä huomattavan lisätuloksen. Voimistelurenkaat ovat tulleet jäädäkseen ja niitä tullaan varmasti näkemään lisää tulevaisuudessa.

Voimistelurenkailla voi treenata koko kehon lihaksia ja kehittää tasapainoa. Mikäli olet epävarma, kuinka harjoitukset tulisi suorittaa, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä.

Voimistelurenkaiden historia

Voimistelurenkaat harjoittelua varten kehitti alunperin Friedrich Ludwig Jahn. Niitä käytettiin voimistelussa ja kutsuttiin alun perin roomalaisiksi renkaiksi. Nimi juontuu Italiasta, missä renkaat keksittiin 2000 vuotta sitten. Niitä käytettiin kuitenkin vain voimisteluun 1800-luvulla.


Näytetään 1 - 7 (Yhteensä 7. Sivuja 1.)